Danny

Foto’s:
377

Over mij

Hoi! Ik zal me even voorstellen: Ik ben Danny, 23 jaar en leef in dit moment in Pokhara, Nepal. Ik ben in 2010 afgestudeerd als docent Lichamelijke Opvoeding, en heb hierna gewerkt als fitness- en spinninginstructeur bij Sportievia Middelharnis, om me voor te bereiden op de reis die ik momenteel aan het maken ben door Nepal en India.

Over mijn reis

Sinds februari ben ik voor een aantal maanden vrijwilligerswerk aan het doen in Nepal. Ik ga daar uiteraard genoeg te doen krijgen, want ik ga werken in een weeshuis en op een schooltje. Bijvoorbeeld het aanbieden van Engelse les, bewegingsonderwijs, ik ga helpen met het opknappen van de beide gebouwen, slaapzalen, etc. en daarnaast help ik de kinderen met hun huiswerk en dagelijkse taken. Na het vrijwilligerswerk wil ik nog gaan rondtrekken door Nepal (Mt. Everest!) en India.

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, India, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Nepal, Polen, Portugal, Verenigd Koninkrijk.