Dinsdag 1 februari, een week voor vertrek.

2 februari 2011 - Middelharnis, Nederland

Over een week zitten we in het vliegtuig op weg naar Nepal, spannend! Houdt wel in dat we nu met de laatste loodjes bezig zijn: Marjolein is bijna dakloos, is al wel klaar met werken. Ik na deze week ook, zaterdag geef ik mijn laatste spinninguurtje. :D

In mijn laatste blog heb ik beschreven wat we allemaal hebben gedaan om geld in te zamelen voor ons goede doel; het weeshuis en de school in Pokhara, onder leiding van Binod. Na onder anderen mijn eigen serious request binnen de spinninglessen te hebben georganiseerd en te hebben geholpen bij de kerstmarkt van basisschool Het Startblok in Oude Tonge hebben we iets meer dan €1250,- opgehaald! Omgerekend naar Nepalese Rupee is dit ruim 125.000,- dat we te besteden hebben, wow! Mede namens Marjolein wil ik iedereen heel hartelijk danken voor alle geboden hulp en donaties, we zullen het zeer goed gaan besteden.

Onvermijdelijk deze periode is het afscheid nemen van veel mensen, en je merkt dat je naast alle lieve mensen een hoop dingen zult gaan missen. Zo is er dit jaar geen carnaval voor ons, geen Tour de France, ik zal Feyenoord dit jaar geen kampioen zien worden, noem maar op! En ook al zal dat af en toe even apart zijn, we krijgen er mooie dingen voor terug; na 3 maanden werken kunnen we vrij gaan reizen, we leven eventjes in een wereld zonder haast en stress, elke dag de Himalaya als uitzicht.. En dat dan ook nog eens samen met mijn vriendin, ik kan niet wachten!

Mijn volgende update zal waarschijnlijk zijn wanneer we eenmaal in Kathmandu zijn aangekomen, volgende week dinsdag. Het is bijna zover, we gaan er voor en hebben er zin in!

1. Rob:
    2 februari 2011
    Maakt niet uit dat jij feijenoord geen kampioen ziet worden, doen wij wel met Ajax
  2. Guido en Liesbeth:
    2 februari 2011
    :-)Leuk geschreven!!! Spannend hoor...
  3. dave:
    2 februari 2011
    gelukkig is er g3 verbinding op mount everest dus nepal zal ook ewl internet hebben check alles online flappert gewoon de nos teletext app veel plezier jullie allebij als we jullie niet meer spreken
  4. katinka:
    2 februari 2011
    Heel veel plezier jullie 2 en maak er wat moois van!
  5. Fam. v Dam:
    3 februari 2011
    Heey Danny,

vanaf de Pimpelmees willen wij jullie veel succes wensen met deze spannende onderneming. we zullen je volgen de komende tijd.......

Groetjes van de van Dammetjes.
  6. Ron en Karin van der Kruit:
    7 februari 2011
    Hallo Danny en Marjolein, heel veel succes en sterkte met het goede werk en ik hoop dat je veel kan doen met onze donatie.Groeten, Ron en Karin
  7. marcherie:
    9 februari 2011
    En weg zijn ze....09-02-2011 rond 14 uur bericht dat ze zijn geland.
    Hopelijk is marjolein wat opgeknapt en kan het grote avontuur beginnen.
    vergeet je adres niet even door te geven danny oma heeft er ook al om gevraagt. kus
  8. Patricia en Theo:
    9 februari 2011
    Hé kerel,

Heel veel geluk en veel plezier daar en dat je maar een heel eind mag komen met je goedheidswerk wij vinden het supergaaf!!!!!!
    Dit is ook echt iets voor jou......

Groetjes van Theo Patricia Yoeri en Ruben (BRABANT)